Brisel

Imam ja neku lošu nafaku s Briselom i mobitelima. Prvi put kad sam ga posjetila, pokušali su mi ga ukrasti u parku u sred bijela dana, a zatim sam ga drugi dan zaboravila u parku i morala tražiti po kafićima internet da bih se dogovorila gdje i kad da se nađem s couchsurferom kod kojeg sam spavala…

I evo, posljednji put, tj. prvi put kod momka otkako se preselio. Kuća s baštom, roštilj, spremamo se da izađemo, svratim u wc, skinem hlače i blop – telefon u wc šolji… Mrtav.

Usro mi se u ćejf.

 

Leave a Reply

