Najbolja prijateljica nam se udaje. Poklonile smo joj putovanje u Pariz. Morale smo prije vjenčanja da provjerimo s njom datume i kupimo kartu. Kaže plakala je. Uzbuđena od svega. Ja sam kuma. Mene to sve stresira, nikad u štiklama nisam hodala, obukla ih jednom za jedno vjenčanje i rekla nikad više jer sam ih skinula nakon par sati i obukla prljave crvene starke. Jučer sam naručila srebrene kožne Vansice. Haljina je možda obična, ali uz njih će biti kul.

Za prijateljicu smo već naručili buket i vijenac, ako bude kao na slici, bit će mnogo lijepa.

Djevojačko je u pripremama. Kažu cure sira i suhog mesa, meni srce ko kuća. Nema toga ovdje, ne priča se o mezi. Priča se o apero, fensi šmensi. A mi ba daj mesa i sira i rakije. I na planinu.

Sutra idemo u šoping da mu kupimo šta će obući na vjenčanje. Da, on je moj plus 1 i dovodim prvi put momka kući. All the way from Brussels. Hoće sve da vidi. Našao sliku Kravica na internetu, kaže idemo tamo. A ja sve govorim može može, znajući da će nam vrijeme proletjeti samo tako i da pola nećemo stići. Uči bosanski, kaže neće uspjeti dovoljno naučiti do avgusta da priča s mojima. A ja mu se smijem, pa meni godine i godine trebale francuski da naučim, on bi to preko noći, krivo mu, pa moram da ga tješim i komplementiram kako je talentovan, kako ima uho i dobar naglasak. Što je istina, ja to od srca.

Ako se ikad budem udavala, našla sam šta će mladoženja da nosi (za mene ćemo lako):

p1b002white-chemise-homme-ml-coeur-rouge-ecusson

Comme des garçons

10913680_4388814_1000

Comme des garçons

Leave a Reply

