Sarajevo

Vratila sam se, u svoj novi dom, iz svog bivšeg. Iz sunca u sivilo i 20 stepeni. Svaki put kad proputujem u sunčanije krajeve, shvatim po povratku da ma koliko voljela ovaj grad, mene ovo sivilo ubi. A i činjenica da sam provela deset dana s najboljim prijateljima i roditeljima, a i s njim, mi daje neku volju da se maknem odavde iako sam izgradila nešto, stekla prijatelje i dobila posao na neodređeno od 7 sati sedmično. Ne znam da li me tih 7 sati sedmično može zadržati. Da li me nedostatak njega u mom krevetu svaku noć može s mirom ostaviti u ovom gradu. Svrbe me tabani kao prije. A kad vidim onu minimalnu platu iz kafića još više me zasvrbe…

Provesti 7 dana 24/24 s njim je bilo nešto sasvim novo. Iznenadila sam se svim pozitivnim stranama koje sam otkrila. Kad smo i umorni i iznervirani od vrućine, razumijemo se i pazimo se. S roditeljima je bio predivan, dok sam ja sretno prevodila. I s prijateljima. I na vjenčanju gdje mi je prvi put rekao da me voli, a u pozadini ovo čudo pa mu prevedem i crkavamo od smijeha.

Prva noć u Lillu je neprospavana, užasna, hladna, jutro sivo, ne ustaje mi se iz kreveta, a trebala bih svašta nešto, uključujući traženje posla jer mi je kafića preko glave. Preko glave.

Leave a Reply

