Kolege strike again

Znaci, nesposobni i nekompetentni. Kao drago im da mi upute pacijenta, al kao, Herborena, ti izadji iz sranja u koje smo te uvalili, to je tvoja odgovornost. Ne, nije, i upucivanje pacijenata se ne radi tako, glupaco jedna. Kazem glupaca, jer da je normalno reagovala kad sam joj rekla da neke stvari nisu odradjene kako treba, tipa da doooobro naglasis osobi koja izgleda kao beskucnik da je saljes psihologu kojeg mora platiti iz svog dzepa i da je pitas da li je u mogucnosti to da uradi, da cilj orijentacije nije samo da joj nadjes nekog ko je ”safe”, nego i nekog koga ce moci platiti i da nije na meni da uzimam u obzir njeno siromastvo i da razmisljam u koju javnu ustanovu da je dalje uputim, to je tvoj jebeni posao, i to znam jer sam ga obavljala 5 godina i ostavila sam ti listu iza sebe da imas bar neko osnovno znanje. Ali neee, ona meni govori da sam ja trebala ovo, da sam ja trebala ono. Kao prvo, ja tvoj posao znam, jer sam ga radila, ti moj ne znas jer jos nikad nisi prismrdila privatnoj praksi, i ne znas da posao nije sjediti 1h pred pacijentom i slusati ga, posao je mnooogo kompleksniji od toga, i nije da stavis pare u dzep i mirna si, nego placaj rezije, placaj takse, placaj porez.

Dam otkaz i kontam mirna sam, opet oni nadju nacin i ne prestaju…

Leave a comment